سرنوشت

 


نمی بخشمت …. بخاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی ….

بخاطر تمام غمهایی که بر صورتم نشاندی ….

نمی بخشمت …. بخاطر دلی که برایم شکستی …. ..

بخاطر احساسی که برایم پرپر کردی …..

نمی بخشمت …. بخاطر زخمی که بر وجودم نشاندی …..

بخاطر نمکی که بر زخمم گذاردی ….

و می بخشمت بخاطر عشقی که بر قلبم حک کردی



نظرات شما عزیزان:

ashvan
ساعت9:23---12 خرداد 1392
اسمش را میگذاریم؛دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته . . خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند ...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذاردبرایم، وقت میگذارم برایش . . نگرانش میشوم دلتنگش میشوم . . وقتی درصحبت هایم،به عنوانِ دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی ست . . هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم راهم نشنیده باشیم، من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هرکجا که باشد --- پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم ...
از وبلاگ من هم دیدن کن عاشقتم bo3ebos


محمد حسین
ساعت14:36---6 فروردين 1392
سلام عزیزم
وبت خیلی خوشگله مطالبتم خیلی قشنگن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->
تاريخ سه شنبه 6 / 5 / 1392برچسب:,سـاعت 18:56 نويسنده الهام

яima